Нашият екип за връзки с клиенти предоставя информация и съвети как да се възползвате от услугите и проектите на Британски съвет. 

Как да изпратите коментар или да направите оплакване 

  • Онлайн чрез нашия онлайн формуляр
  • По имейл до contact@britishcouncil.bg
  • По телефона на номер  02/ 942 43 44 (от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00)
  • По пощата на адрес: Британски съвет, Център за обслужване на клиенти, ул. Кракра 7, гр. София 1504
  • Лично в Центъра ни за обслужване на клиенти в София (от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00)

Вашето мнение е важно за нас

Надяваме се, че имате отлични впечатления от Британски съвет и приветстваме Вашите коментари, предложения и информация за случаи, в които сте доволни или недоволни от нашата работа. Това може да се отнася за удовлетвореността Ви от начина, по който сме отговорили на Ваше запитване, или впечатленията Ви от употребата на наши продукти или услуги. Ще се радваме да споделите с нас и случаи, в които сте изключително доволни от наш конкретен служител.

Какво ще направим

Отнасяме се сериозно и безпристрастно към всички клиенти и отговаряме своевременно, независимо от темата или начина на изпращане на запитването. Ще използваме информацията получена от Вашите коментари и оплаквания, за да подобрим нашите продукти и услуги.  

Стандарти

Стремим се да отговорим на всички имейл запитвания най-късно до 3 работни дни. При оплаквания изпратени в писмен вид се стремим да потвърдим, че сме започнали разглеждането им в рамките на най-много до 3 работни дни и да отговорим напълно в рамките на 10 работни дни. При по-сложни случаи може да бъде необходимо повече време, но ние ще Ви държим в течение за етапа, в който се намира Вашето оплакване.

Кой ще разгледа Вашия коментар или оплакване?

Стремим се да разрешаваме всички проблеми още при първия контакт с нас. Първият наш служител, който е във връзка с Вас, е упълномощен да придвижи коментара или оплакването до неговото пълно разрешаване, включително да се консултира с колеги от други отдели, за да събере необходимата информация.

При по-сложни случаи може да получите отговор директно от служителя и отдела, който отговаря за съответната област от нашата работа.

В редките случаи, когато коментарът или оплакването са много сериозни, те могат да бъдат препратени към мениджър от ръководния екип на Британски съвет.

Какво следва

Когато се установи нередност ще направим всичко възможно да разрешим случая бързо и обективно. Ние ще

  • обясним каква грешка е допусната
  • се извиним ако е необходимо
  • предприемем действия за разрешаване на казуса, когато това е възможно.

 

Вижте още