10:30-11:30, Камерна зала (за родители) и 11:00-12:30, BASF Лаборатория (за деца)
Едно събитие, което започва едновременно, след това се разделя в две части – за родители и деца. Училището е като черна дупка за креативността. Децата се раждат креативни, започват училище креативни (всяко дете има самочувствието, че може да рисува и измисля идеи), но след това нещо се счупва. Какво е решението тогава ако не да покажем нагледно, че децата са дори по-креативни от възрастните? Заповядайте на уъркшоп, на който деца ще измислят сценарии за телевизионна реклама с един от експертите в рекламата Милин Джалалиев, а след това ще ги презентират пред родителите си.
Докато децата измислят сценарии за телевизионна реклама, родителите ще чуят повече как работи невромаркетингът от маркетинг и брандинг консултанта Станимир Андонов, който ще покаже как добрият крейтив влияе на поведението на хората.